Brezplačna dostava ob nakupu nad 30€!

sPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

O podjetju:

MakeSomeSweets d.o.o.
Bukovica pri Vodicah 53
1217 Vodice
Slovenija  

DŠ: SI 99826640

Matična številka: 8807124000

Email: info@makesomesweets.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij:
MakeSomeSweets se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

Ponudba izdelkov in njihove cene:

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini MakeSomeSweets pogosto spreminjajo.

Vse cene so z DDV.  

Na spletni strani lahko pride do odtopanj pri deklaracijskih navedbah, prav tako lahko pride do odstopanj pri slikah, katere so simbolične.

Naročilo in cene:

Kupoprodajna pogodba med MakeSomeSweets spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini MakeSomeSweets sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za MakeSomeSweets kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku MakeSomeSweets in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Rok dostave:

Vsa naročila, oddana med delavnikom pred 10 uro, odpošljem že isti dan v primeru plačila po povzetju, preko Paypala, Stripa ali s kreditno/debitno kartico. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. 
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.makesomesweets.si. 

Načini plačila (pogoji poslovanja):
Spletna trgovina MakeSomeSweets omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu preko GLS, 
  • po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
  • s PayPal-om
  • s plačilno oziroma kreditno kartico preko Stripe-a(Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro)

Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 30,00 € so brezplačni, do 30,00 € je cena pakiranja in dostave 3,80 €.
V primeru naročila samo virtualnega e-izdelka oz. e-izdelkov se strošek dostave ne obračuna. 
Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Izdaja računa
MakeSomeSweets po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust:

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine MakeSomeSweets. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu info@makesomesweets.si ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”UNOVČI KUPON”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa:

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.makesomesweets.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Na desni strani se vam izpiše košarica z uspešno dodanimi izdelki. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Na blagajno” in sistem vas pripelje na zaključek nakupa ali “Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v vašo košarico.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • 2. Strošek dostave: Strošek dostave je v sodelovanju z dostavno službo GLS določen na 2,99€ oziroma 1,99€.
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo, plačilo s Stripom ali plačilno kartico.
  • 4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.
  • 5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tabelica , ki prikazuje vse podrobnosti vašega naročila.
II. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.makesomesweets.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Trgovina”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

Postopek obveščanja o nakupu:
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. 
  • MakeSomeSweets lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:
  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@makesomesweets.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom 
  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: MakeSomeSweets, Bukovica 53, 1217 Vodice, Slovenija Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

REKLAMACIJE:

V primeru, da naročen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napačen izdelek (v napačni količini, v napačni barvi, ipd) ali se ti kako drugače razlikujejo od naročila, lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na email info@makesomesweets.si.

V primeru napačne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v čim krajšem možnem času. Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sedež, pri čemer mora natančno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga z vso priloženo dodatno opremo priložiti še kopijo računa. Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravičen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva popravilo artikla, znižanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vračilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zniža za čas uporabe artikla, vendar največ za znesek, za kolikor se je artiklu zaradi uporabe znižala tržna vrednost). Zavrnitev reklamacije MakeSomeSweets si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če ima blago mehanske poškodbe;
  • Če kupec ne predloži kopije računa;
  • Če je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • Če je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzročene kakršnekoli okvare;
  • Če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu;
Škoda:

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja: Fizična okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesreč; Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljavca. Stvarna napaka Garancije izdane s strani podjetja Spletna trgovina Jakob Lužar s.p. ne izključujejo pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Napaka je stvarna kadar:

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako? Kupec mora MakaeSomeSweets o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te, na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam omogočiti pregled artikla. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca. Ocene, mnenja in priporočila Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. MakeSomeSweets omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih MakeSomeSweets pregleda. MakeSomeSweets ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni MakeSomeSweets ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s splošni pogoji poslovanja in uporabe njegovega mnenja ali komentarja in MakeSomeSweets dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. MakeSomeSweets ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu MakeSomeSweets, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na MakeSomeSweets.

Varovanje osebnih podatkov MakeSomeSweets se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Načela zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni. Pritožbe in spori MakeSomeSweets spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.MakeSomeSweets se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem MakeSomeSweets lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 820 813 ali po elektronski pošti na info@makesomesweets.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@makesomesweets.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. MakeSomeSweets se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si MakeSomeSweets prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonskimi normativi Spletna trgovina Jakob Lužar s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MakeSomeSweets, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Veliko uspešnih nakupov vam želiva!

pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja, pogoji poslovanja,

Stran uporablja piškotke.